سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 8094 | بازدیدهای امروز: 1
راه امام
مهم ترین و درد آورترین مساله ای که ملت های اسلامی و غیر اسلامی کشورهای تحت سلطه با آن مواجه است، موضوع آمریکاست...آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است... ملت های مسلمان باید بدانند که ایران کشوری است که رسما با آمریکا می جنگد و شهدای ما ، این جوانان و دلاوران ارتش و سپاه از ایران و اسلام عزیز در مقابل آمریکا دفاع می کنند.
صحیفه نور. ج 13، ص 84
جستجو
لوگوی وبلاگ

لینک ها و اخبار

سایت ابرهه
عدالت خانه
خاطرات یک خبرنگار مسلمان
روزنامه کیهان
منم آرش کماندار مردی از نسل عشق
تخریبچی دوران
به رنگ انتظار
قربانیان تغافل
چلوکباب
اشتراک
 
مطالب قبلی
بهار 1385

خلاصه متن سخنان امام خامنه ای به نقل از لیدر دات آی آر(به محض دریافت متن کامل آپ لود خواهد شد.)

رهبر انقلاب اسلامی هم‌چنین درباره‌ی مطالبی که در بحث مذاکره با امریکا درباره‌ی عراق مطرح شده، مواضع گذشته‌ی ایران را تکرار و تاکید کردند هم‌چون گذشته اعلام می‌کنیم در هیچ‌یک از مسائل مورد اختلاف ایران و آمریکا، با آمریکایی‌ها مذاکره نخواهیم کرد چرا که در منطق آنها مذاکره معنا و مفهوم حقیقی ندارد و فقط ابزاری برای تحمیل خواسته‌های خود بر طرف مقابل به شمار می‌آید.
ایشان با اشاره به برخورد وقیحانه‌، دروغ‌پردازانه و ناشایست مقامات آمریکایی با بحث‌هایی که در روزهای اخیر مطرح شده افزودند: مسوولان آمریکا در داخل و خارج عراق بارها از ایران درخواست مذاکره کردندکه مقامات ما اعتنایی نکردند اما با تکرار این درخواست، مسوولان ایرانی با درنظر گرفتن این احتمال که شاید مذاکره درباره‌ی اوضاع عراق، در جلوگیری از ناامنی‌های فاجعه‌ آفرین این کشور موثر باشد با انتقال دیدگاه‌های خود به آمریکا موافقت کردند.
رهبر انقلاب با اشاره به دخالت سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیسی و اسرائیل در ایجاد ناآرامی‌ها در عراق افزودند: دیدگاه مشخص ما درباره‌ی عراق این است که دولت آمریکا باید دست از سر این کشور بردارد و به تحریک قومیت‌ها و ایجاد ناامنی در عراق پایان دهد تا این کشور روی آسایش و امنیت ببینید و ملت عراق کشور خود را اداره کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به سلطه‌گری و دروغ‌های مقامات آمریکایی درباره‌ی اینکه ایران می‌خواهد در مسائل گوناگون با آمریکا مذاکره کند، افزودند: مسوولان آمریکا در ماجرای اخیر نیز خوی سلطه‌طلبی خود را نشان دادند و گفتند: این مذاکره به منزله احضار مسوولان ایرانی است و ما به آنها می‌گوییم که شما غلط می‌کنید مسوولان ایران احضار کنید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: اگر مسوولان ذیربط می‌تواند دیدگاه‌های ایران را درباره‌ی عراق به آمریکایی‌ها حالی کنند و بفهمانند، گفت‌وگو در این زمینه ایرادی ندارد اما اگر این مساله به معنای بازشدن عرصه‌ای برای آمریکایی‌های مکار و ادامه‌ی زورگویی های آنان باشد، گفت‌وگو با آمریکا در زمینه‌ی اوضاع عراق هم مثل بقیه‌ی موارد ممنوع است.




نویسنده: مستضعف(چهارشنبه 85/1/2 :: ساعت 12:50 صبح)
لینک های مرتبط:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن