سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 8099 | بازدیدهای امروز: 6
راه امام
مهم ترین و درد آورترین مساله ای که ملت های اسلامی و غیر اسلامی کشورهای تحت سلطه با آن مواجه است، موضوع آمریکاست...آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است... ملت های مسلمان باید بدانند که ایران کشوری است که رسما با آمریکا می جنگد و شهدای ما ، این جوانان و دلاوران ارتش و سپاه از ایران و اسلام عزیز در مقابل آمریکا دفاع می کنند.
صحیفه نور. ج 13، ص 84
جستجو
لوگوی وبلاگ

لینک ها و اخبار

سایت ابرهه
عدالت خانه
خاطرات یک خبرنگار مسلمان
روزنامه کیهان
منم آرش کماندار مردی از نسل عشق
تخریبچی دوران
به رنگ انتظار
قربانیان تغافل
چلوکباب
اشتراک
 
مطالب قبلی
بهار 1385

رهبر معظم انقلاب در توصیف مضرات رابطه با آمریکا آنرا مُتضمن آفات زیر معرفی کرد...

آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران طی ماه رمضان سال جاری در اقدامی کم سابقه برای دومین بار در مراسم نماز جمعه تهران شرکت کرد و به ایراد خطبه پرداخت.

تعمد آیت الله خامنه ای برای شرکت در دو نماز جمعه قبل و بعد از مصاحبه رئیس جمهور خاتمی با شبکه خبری CNN مُبین اهمیت این مصاحبه و تاثیرات آن بر افکار عمومی می باشد.

آیت الله خامنه ای در مقام ارزیابی مصاحبه خاتمی ضمن مطلوب توصیف کردن این مصاحبه در بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران به تبیین مواضع اصولی نظام در خصوص مناسباتش با دولت آمریکا پرداخت.

آیت الله خامنه ای مانند رئیس جمهور خاتمی با صحه گذاردن بر انفکاک دولت و ملت آمریکا به تکرار مواضع مطرح شده توسط خاتمی در مصاحبه با CNN پرداخت.

تنها تفاوت سخنان رهبر ایران با رئیس جمهور در نوع مخاطب این دو بود که برخلاف خاتمی که مردم آمریکا را مخاطب قرار داده بود، آیت الله خامنه ای با لسانی مأنوس با فرهنگ محاوره انقلاب با مردم ایران سخن گفت و نفس برخورداری رابطه با آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران را مُضر توصیف کرد.

رهبر ایران در توصیف مضرات رابطه با آمریکا آنرا مُتضمن آفات زیر معرفی کرد:

ـ وحدت شکنی داخلی با بحث مذاکره با آمریکا.

ـ قبح شکنی نفس رابطه با آمریکا.

ـ لطمه به وجهه هیبت شکنانه ایران در برخورد با آمریکا.

ـ لطمه به وجهه اسلام خواهی ایران در نهضتهای اسلامگرایانه منطقه.

ـ تنبّه دولتهای وابسته به آمریکا با القای تسلیم ایران در برابر آمریکا.

آیت الله خامنه ی در انتها با پولارایز کردن فضای سیاسی خاورمیانه میان دو قطب اسلام و استکبار ضمن آنکه جبهه جدید «ژئوایدئولوژیک» را در خاورمیانه بعد از اهمیتهای ژئوپولتیک و ژئواکونومیک 50 سال اخیر این منطقه مطرح کرد، تفوّق در این جبهه را بنفع قطب اسلام معرفی نموده و بمذاکره نشستن ایران بعنوان لیدر جهان اسلام با آمریکای استکباری را بعنوان شکست قطب اسلام تعبیر نمود.

نکته حائز اهمیت در بحث های چند هفته اخیر ایران در خصوص مناسبات تهران با واشنگتن نتایج مکتسبه ای است که از فضای مستحدثه عارض از این مباحث بوجود آمد که در دو مؤلفه داخلی و خارجی جلوه پیدا کرد.

تاریخ بهمن 76 منبع سایت ضد انقلاب سخن




نویسنده: مستضعف(سه شنبه 85/1/1 :: ساعت 10:45 صبح)
لینک های مرتبط:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن