سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 8096 | بازدیدهای امروز: 3
راه امام
مهم ترین و درد آورترین مساله ای که ملت های اسلامی و غیر اسلامی کشورهای تحت سلطه با آن مواجه است، موضوع آمریکاست...آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است... ملت های مسلمان باید بدانند که ایران کشوری است که رسما با آمریکا می جنگد و شهدای ما ، این جوانان و دلاوران ارتش و سپاه از ایران و اسلام عزیز در مقابل آمریکا دفاع می کنند.
صحیفه نور. ج 13، ص 84
جستجو
لوگوی وبلاگ

لینک ها و اخبار

سایت ابرهه
عدالت خانه
خاطرات یک خبرنگار مسلمان
روزنامه کیهان
منم آرش کماندار مردی از نسل عشق
تخریبچی دوران
به رنگ انتظار
قربانیان تغافل
چلوکباب
اشتراک
 
مطالب قبلی
بهار 1385

 ما چه صحبتی با شما بکنیم؟ صحبت با شما کی بکند؟ جواب این زنهایی که بچه هایشان را از دست دادند، پدرهایی که جوانهایشان را از دست دادند،آنهایی که در طول زمان  از آمریکا ضربه خوردند، ممالکی که ضربه خوردند این قدر، ما جواب اینها را چه بدهیم؟

ما جواب این مملکت های کثیری را که با امر آمریکا ، با توطئه آمریکا، آنها را به نابودی کشیدند وجداناً جواب آنها را چه بدهیم؟ بنشینیم با کی صحبت کنیم؟ رد کردم این را که نه. ما یک همچو حقی نداریم نه دیگران همچو حقی دارند. ما تابع ملت هستیم، ما خدمتگذار ملت هستیم، ما باید روی مسیر ملت سیر بکنیم.

اینها از چی ما ما را می ترسانند؟ ما برایمان مطرح نیست این امور.... ما شیعه آنها هستیم که بچه های کوچکشان را فدا کردند برای اسلام، ما از چه بترسیم؟ ما نمی ترسیم از اینکه آمریکا توطئه کند، یا فرض کنید تهدید کند ما را. ما از تهدید او نمی ترسیم، ملت ما هم نمی ترسد آن کسی می ترسد که این دنیا را دار قرار  می داند آنها که این {دنیا} را دار قرار نمی دانند.... نمی ترسند

تفنگدارهای آنها، نظامی های آنها از چه چیز ما را می ترسانند، بفرستند هر کاری می خواهند بکنند.

ما با کی ملاقات بکنیم؟ با چه جمعیتی ملاقات کنیم، با آنها که اسم خودشان را بشر دوست گذاشتند لکن دوایی اگر چنانچه ببینند که بخواهند تجربه کنند که آیا ضرر دارد یا نه اینها به دنیای سوم می فرستند. با اینها  می توانیم بنشینیم صحبت کنیم؟

-----------------------------------------------  

تاریخ: 17/8/58

در دیدار با کارکنان شهرداری اهواز




نویسنده: مستضعف(سه شنبه 85/1/1 :: ساعت 12:1 صبح)
لینک های مرتبط:

سفارش تبلیغ
صبا ویژن